AMD стала ексклюзивним партнером 343 Industries для підтримки довгоочікуваного виходу Halo Infinite та анонсувала обмежену серію відеокарт AMD Radeon RX 6900 XT Halo Infinite Limited Edition.
AMD тісно співпрацювала з командою розробників Halo Infinite, щоб забезпечити виняткові ігрові можливості на різному залізі, включно із графікою AMD Radeon RX 6000-ї серії, процесорами AMD Ryzen і консолями Xbox на базі архітектури AMD RDNA 2.
На відеокарті Radeon RX 6900 XT Halo Infinite Limited Edition зображені культові елементи самого Мастер Чіфа, включно з відбивним іридієво-золотим обведенням навколо системи охолодження, знаковим позивним спартанців «117», а також елементом із синім світлом Кортани, що позначає слот для ШІ на задній частині шолома Мастер Чіфа.
Лімітовану Radeon RX 6900 XT не вийде купити в магазині — шанувальники Halo зможуть отримати її в розіграшах, які анонсують найближчим часом. Партнери радять стежити за оголошеннями у соцмережах AMD Radeon і Halo.
Окрім цього, починаючи з 26 жовтня AMD включатиме токен на 1 місяць доступу Xbox Game Pass для ПК. Ця можливість з’явиться при купівлі деяких продуктів AMD Radeon й AMD Ryzen у магазинах роздрібної торгівлі, які беруть участь, і геймери зможуть грати в Halo Infinite з Game Pass із першого дня.
В окремому блозі розробники Halo Infinite розповіли про відмінності ПК-версії гри у порівнянні з консольної версією:
- Гра не буде портом з Xbox, її створили з нуля, додали розширені налаштування графіки й повну кастомізацію управління — можна буде найкращим чином підлаштувати шутер під себе. Зокрема, призначити виконання команди при натисканні на три кнопки відразу, зафіксувати мінімальний і максимальний показник фреймрету, змінити розташування радара та індикатора залишку патронів.
- Заявлена підтримка ультрашироких моніторів в режимі Hor+ з розширеним полем зору.
- Щоб максимально зменшити затримки розробники залучили спеціальну модифіковану мишу з датчиком визначення натискання і високошвидкісну камеру.
- Розробники відмовились від складних DRM-рішень та створили власний античит, який не використовує сервіси в фоновому режимі та не створює великого навантаження на систему.
- При потребі гравці зможуть підняти LAN-сервер для гри локальною мережею, а до матчів вийде приєднатися і з консолей.
- У партнерстві Razer для аксесуарів бренду розробили особливі ефекти, які відтворюються в залежності від того, що відбувається в Halo Infinite.
- На старті в Halo Infinite не буде підтримки трасування променів в реальному часі, але забезпечення підтримки технології один з основних пріоритетів студії, над яким вона працює спільно з AMD.
Halo Infinite вийде 8 грудня на ПК, Xbox One та Xbox Series X|S.
Halo Infinite выйдет 8 декабря