На Подільсько-Воскресенському мостовому переході тривають роботи з демонтажу надводної і підводної частин тимчасових опор. Демонтаж надводної частини заплановано здійснити не пізніше кінця серпня, на підводну частину необхідно дещо більше часу. Загалом на сьогодні уже демонтовано 78% тимчасових опор аркового мосту.
До роботи задіяні спеціалізовані водолазні пости, спеціальна техніка, зокрема, підвищеної вантажопідйомності, та плавзасоби: буксири, баржа, плавкрани, понтонна плавсистема, повідомив заступник голови КМДА Олександр Густєлєв.
«Враховуючи конструктивні особливості облаштування верхньої частини опор, роботи з демонтажу багатотонних конструкцій виконують спеціалізовані підрядні організації. Паралельно з виконанням робіт із демонтажу надводної частини тимчасових опор спеціальні водолазні пости, шляхом підводного різання металевих конструкції, демонтують підводну частину тимчасових опор», – зазначив Олександр Густєлєв.
Він звернув увагу, що одночасно з демонтажем тимчасових опор з-під балки жорсткості мосту через р. Дніпро виконують роботи з високоточного натяжіння та регулювання зусиль у вантових канатах.
Як поінформував заступник голови КМДА, не поступаються по масштабності й інші роботи, які зараз тривають на Подільському мостовому переході.
«Проводяться роботи з розширення вул. Набережно-Хрещатицької на ділянці від вул. Хорива до вул. Верхній Вал, роботи з нанесення гідроізоляції прогонових будов та влаштування асфальтобетонного покриття на різних ділянках мостового переходу.
Також триває монтаж шумозахисної та бар’єрної огорож, будівництво огороджуючих конструкцій метрополітену та влаштування насипу земляного полотна на Русанівських садах та роботи з будівництва дороги від транспортної розв’язки на перетині вул. Бальзака і просп. Шухевича до Подільського мостового переходу», – сказав Олександр Густєлєв.
Зазначимо, що у лютому поточного року «Укравтодор» звернувся до КМДА щодо передачі на баланс Подільсько-Воскресенського мосту для прискорення його будівництва. Але Віталій Кличко вважає, що передача мосту на баланс «Укравтодору» значно відтермінує добудову об’єкту.
Столична влада запевняє, що автомобільний рух по Подільсько-Воскресенському мостовому переходу буде запущений до кінця поточного 2021 року, наступний етап – метро на Троєщину.
Джерело: КМДА