Google Україна в співпраці з Івано-Франківською обласною державною адміністрацією та Івано-Франківською міською радою створили спеціальний сайт «Мандруй Івано-Франківщиною», де всі охочі зможуть знайти інформацію про кращі місця Прикарпаття для відпочинку.
Сайт – лише один із плодів спеціальної кампанії «Цифрове перетворення Івано-Франківської області», покликаної покращити інвестиційну та туристичну привабливість Прикарпаття за допомогою сучасних інтернет-інструментів. Сама ж кампанія є частиною більш масштабного проекту Google «Цифрове перетворення регіонів України».
На сайті зібрано безліч корисної інформації, включно із 3D-турами по таких цікавих місцях, як Манявський Скит, давнє місто Галич; ви зможете піднятися на Ратушу Івано-Франківська або помилуватися приголомшливими краєвидами в обсерваторії Піп Іван. Обравши на мапі об’єкт туристичного інтересу , можна подивитись, що є поряд і де можна зупинитися. На сайті також можна отримати контактну інформацію та багато яскравих фото і відео.
Для зручності на сайті «Мандруй Івано-Франківщиною» є спеціальний інструмент «Сплануй подорож», який дозволяє скласти маршрут з місць, котрі безпосередньо вас цікавлять, а потім поділитися ним з друзями або запросити їх приєднатися до незабутньої мандрівки. Крім того, до уваги користувача пропонується декілька маршрутів, складених розробниками.
В рамках кампанії також представлено оновлений і покращений сайт «Тепле Місто». Він являє собою онлайн-платформу для різних спільних ініціатив та покликаний надавати нові можливості для об’єднання зусиль адміністрації міста, локального бізнесу та громади задля сталого розвитку Івано-Франківська.
Мапа «Інвестиційного порталу Івано-Франківської області» – ще один важливий елемент кампанії. З її допомогою можна редагувати і додавати нові цікаві для інвесторів об’єкти.
Окрім мапи для залучення інвестиція була розроблена і інша карта – «Парковки Івано-Франківська», де можна знайти парковки міста з геоприв’язкою до Карт Google. На сайті є зручні фільтри за типом стоянок (вуличні парковки, паркомати, паркінги), можливістю оплати карткою тощо.
Ну і наостанок. Невід’ємною складовою кампанії стала низка освітніх проектів: серія семінарів для представників місцевого самоврядування та представників малого і середнього бізнесу, для державних службовців, викладачів з основ цифрової грамотності та безпеки в Інтернеті та багато іншого.
Джерело: Google Україна